KALEKİM

Daima en iyisi

Kalekim Ambalajlarını Yeniledi...

Kalekim Ambalajlarını Müşterileriyle Yeniledi, “Etiket Okuyucu” Uygulaması ile Sektörde bir ilke daha imza attı...

Yapı kimyasalları sektörünün lider markası Kalekim, ‘'Daima en iyi'' stratejisidoğrultusunda sektöre kazandırdığı tüm ürünlerinin ambalajlarını yenilerken sektörde bir ilke daha imza attı. Bu değişim ile markasının güçlü, canlı, dinamik ve yenilikçi yönünü vurgulayan Kalekim, sektörde ilk kez yapılan “Etiket Okuyucu” uygulamasıyla kullanıcılara, ürünlerin uygulama filmleri, TDS, Kalite Belgeleri ve ürün katalog bilgilerine dijital ortamda erişim imkânı sağlıyor.

Kalekim'in yenilikçi yaklaşımıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Kalekim Pazar Araştırma ve Müşteri İlişkileri Müdürü Ömer Küçük“Kale Grubu'nun yenilenen kurumsal kimliği doğrultusunda tüm grup şirketleri gibi biz de Kalekim olarak, ambalajlarımızı, logomuzu ve kurumsal kimliğimizi özümüzden ve değerlerimizden kopmadan yeniledik. Ambalajlarımızın ebadı, logo, ikon ve dil kullanımı ve ürün açıklamalarını da içeren gerçekleştirdiğimiz bu değişimle beraber; ürün ve markamızın güçlü, canlı, dinamik ve yenilikçi yönünü vurgulamayı hedefledik” dedi.

Kalekim'inhedefinin “Bölgesel Liderlik” olduğunu belirten Küçük, “Globalleşen dünyayı ve bu hedefimizi düşündüğümüzde, her coğrafyada aynı kalitede ürünler üreten bir şirket olmakla birlikte bununla yetinmememiz gerektiğini düşündük ve tüm Kalekim ambalajlarımızı aynı düşünceyle farklı coğrafyalara da hitap edecek şekilde yurtdışından ünlü bir tasarımcı ile dünya standartlarına uygun şekilde yeniledik” dedi.

Kalekim ambalajlarının değişiminde yabancı tasarımcıyla çalıştıklarını ekleyen Küçük, yeni ambalajın üzerine “Etkiket Okuyucu” uygulamasını yerleştirerek sektörde bir ilke daha imza atmanın gururunu yaşadıklarını, “Etiket Okuyucu” uygulaması sayesinde kullanıcılara, ürünlerin uygulama filmleri, TDS, Kalite Belgeleri ve ürün katalog bilgilerine dijital ortamda erişim imkânı sağladıklarını söyledi.

Kalekim'in yeni ambalajlarına tasarımcı eli değdi
Ambalaj değişikliğiyle ilgili ustalar, profesyoneller ve bayiler arasında araştırmalar gerçekleştirildi. Araştırma sonuçlarına göre, usta ve profesyoneller için ambalaj tasarımında en önemli nokta markanın ve ürünün rahat okunacak biçimde ön planda olması şeklinde belirlendi. Ürün kullanıcılarının görüşlerinin önemini her zaman vurgulayan Kalekim, ürün ambalajlarını bu araştırmadan elde edilen sonuçlar doğrultusunda tasarladı.

Yeni ambalaj görünümü için yurt dışından bir tasarımcı ile çalışan Kalekim, yeni ambalajlarıyla kaliteli ve teknik ürünlerinin algısını daha iyi anlatmayıhedefliyor. Yeni ambalajlarda ürünle ilgili uygulama bilgileri ve açıklamalar daha detaylı ve net mesajlarla veriliyor.
Ustalardan gelen öneriler doğrultusunda eski ambalajda yer alan usta sembolünü de yenileyen Kalekim, ürün isimlerini daha büyük ve diğer ürünlerden ayrıştırılabilecek şekilde tasarlıyor.

Tasarımın yanı sıra yeni ambalajların ebadını da değiştiren Kalekim, her ürün grubu için farklı yeni renkler, piktogramlar ve ambalajın arkasında yer alan yazılar ile teknik tablolar yer alıyor. Her ürün için daha canlı renklere sahip ambalaj tasarımı yapan Kalekim, derz dolgular için yeşil, teknik yapıştırıcılar için lacivert, yüzey hazırlık malzemeleri için turuncu ve su izolasyon malzemeleri için de turkuaz renginikullanıyor.
Kalekimsektör'de bir ilke daha imza atıyor, ambalajlarda “Etiket Okuyucu” uygulamasını başlatıyor.
Kalekim yeni ambalajlarının üzerinde sektörde ilk kez yapılan “Etiket Okuyucu” uygulamasına yer veriyor. Kalekim, “Etiket Okuyucu” uygulaması sayesinde kullanıcılara, ürün uygulama filmleri, TDS, Kalite Belgeleri ve ürün katalog bilgilerine dijital ortamda erişim imkânı sağlıyor.

Bu hizmet için kullanıcılar cep telefonları ile http://gettag.mobi adresine girip “Etiket Okuyucu” adlı uygulamayı indiriyor. Daha sonra cep telefonu kamerasıyla ambalajdaki etiketin fotoğrafını çekiyor ve ürünlerle ilgili tüm bilgilere kolayca ulaşabiliyor.
Yeni ambalajlarını Nisan ayında tüketicilere sunmayı planlayan Kalekim, bu değişimi ustalar, profesyoneller, ve bayilere yönelik toplantılar, eğitimler ve farklı iletişim faaliyetleriyle tanıtmayı hedefliyor.